Chcete-li podat reklamaci, postupujte následujícícm způsobem:
Napište nám na info@connectica.cz strukturovaný e-mail. Ukázka správného e-mailu je například:
Předmět:
Reklace tc 777 444 555 klient Jan Vařečka
Text:
Dobrý den. V měsíci 01/2018 jsem zaevidoval, že mám na faktuře číslo 20152012 provoláno o 20 minut navíc do všech sítí. Přítom v klientské sekci jsem provedl překontrolování podrobného rozpisu volání (aktivovaných datových balíčků atd) a zjistil jsem, že tato informace není souhlasná. V příloze zasílám printscreen výpisu hovorů. Z přílohy je jasně vidět, že součet provolávky nesouhlasí s fakturovanou částkou. Tímto Vás žádám o reklamaci a to nejpozději do 30 dní dle VOP.
Takto výše zaslaný rozpis je relevantní a budeme se problémem zabývat. Naopak příklady zcela špatného materiálu k reklamaci je e-mail typu:
Předmět: <bez predmetu>
Text:
dobri den. jste panda c****u co si neumi spocitat prsty na ruce. faktura je moc vysoka, taksi ji laskave opravte a dokut to nebude nebudu vam nic platit. Na vypisovani cehokoliv nemam cas a podavam vypoved.