Jak mám napsat ticket?

Ticketovací systém je nástroj, který umožnuje efektivní management příchozích servisních požadavků. Poomáhá s rychlým odbavením problému a to způsobem, který je strukturovaný a snadno auditovatelný. Navíc, funguje velmi jednodušše. Pokud máte nějaký problém či závadu, stačí napsat na info@connectica.cz nebo kliknout na http://ticket.cnnc.cz, Při volbě kliknutí na odkaz vyskočí tabulka, která chce Vaše základní údaje (Jméno, Příjmení, mail, telefon, předmět ticketu a samotnou zprávu či přílohu)

Při sepisování ticketu je lepší být jasný, stručný a psát jen to podstatné. To, že něco nefunguje je logický důvod, proč se ticket píše. Kdyby Vám vše fungovalo, nebylo by ptořeba ticket psát přeci 🙂Snímek z 2015-04-20 11:04:56

Zde je příklad správně napsaného ticketu:

Předmět: Faktura č.20154444 tel. 730330008

Text zprávy:

Dobrý den. Dne 20.05.2015 mi bylo na faktuře číslo 20154444 pro tel. číslo 730 330 008 zaúčtováno chybně celkem 5 jednotek. Tyto jednotky zasílám označené v printscreenu v příloze.

Prosím o překontrolování správnosti informace a oznámení dalšího postupu.

Děkuji za Váš čas a pomoc

Franta Cecvárek

Zde je příklad špatného ticketu:

Předmět: bez předmětu

Text zprávy:

dobri den nic mi nefunguje zadam okamzite z zprovozneni vseho. franta

 

Když požadavek zadáte, autorobot  Vám potvrdí příjem požadavku.

Snímek z 2015-04-20 11:05:18

Snímek z 2015-04-20 11:07:08

Na Váš mail Vám přijde potvrzení o zaregistrování požadavku.

Snímek z 2015-04-20 11:07:20

Jakmile se požadavkem začne zabývat někdo z našich zaměstnanců,  dorazí Vám na mail zpět informace o odepsání dotazu, nebo odpovědi. V případě potřeby Vám zavoláme sami z tel. čísla 910 444 016.

Snímek z 2015-04-20 11:06:54