Ticketovací systém je nástroj, který umožnuje efektivní management příchozích servisních požadavků. Poomáhá s rychlým odbavením problému a to způsobem, který je strukturovaný a snadno auditovatelný. Navíc, funguje velmi jednodušše. Pokud máte nějaký problém či závadu, stačí napsat na info@connectica.cz nebo kliknout na http://ticket.cnnc.cz, Při volbě kliknutí na odkaz vyskočí tabulka, která chce Vaše základní údaje (Jméno, Příjmení, mail, telefon, předmět ticketu a samotnou zprávu či přílohu)
Při sepisování ticketu je lepší být jasný, stručný a psát jen to podstatné. To, že něco nefunguje je logický důvod, proč se ticket píše. Kdyby Vám vše fungovalo, nebylo by ptořeba ticket psát přeci 🙂
Zde je příklad správně napsaného ticketu:
Předmět: Faktura č.20154444 tel. 730330008
Text zprávy:
Dobrý den. Dne 20.05.2015 mi bylo na faktuře číslo 20154444 pro tel. číslo 730 330 008 zaúčtováno chybně celkem 5 jednotek. Tyto jednotky zasílám označené v printscreenu v příloze.
Prosím o překontrolování správnosti informace a oznámení dalšího postupu.
Děkuji za Váš čas a pomoc
Franta Cecvárek
Zde je příklad špatného ticketu:
Předmět: bez předmětu
Text zprávy:
dobri den nic mi nefunguje zadam okamzite z zprovozneni vseho. franta
Když požadavek zadáte, autorobot Vám potvrdí příjem požadavku.
Na Váš mail Vám přijde potvrzení o zaregistrování požadavku.
Jakmile se požadavkem začne zabývat někdo z našich zaměstnanců, dorazí Vám na mail zpět informace o odepsání dotazu, nebo odpovědi. V případě potřeby Vám zavoláme sami z tel. čísla 910 444 016.