Pojďme se společně podívat na nejdůleitější věci, které Vám pomohou se u nás zorientovat, aby jste se cítili jako doma.
1. Klientská sekce
- Nejdříve začneme úvodem. Nejdůležitější pro Vás je Vaše klientská sekce. V ní najdete kompletně vše, co potřebujete k životu. Více informací si přečtěte zde:https://faq.cnnc.cz/support/vodafone-klientska-sekce/
2.Platby:
- Zde máte starý známý fakturační způsob, faktury za minulý měsíc jsou vygenerovány vždy k 7. dni v měsíci. Vystavenou fakturu naleznete ve Vaší klientské sekci na úvodní straně.
3. Ostatní
- Vše ostatní, co by Vás zajímalo se řeší pod tímto odkazem:https://faq.cnnc.cz/section/mobilni-tarify/vodafone/
4. Dotazy
- Pokud budete mít jakýkoliv dotaz nebo problém, přečtěte si následující postup: https://faq.cnnc.cz/support/mam-problem/